Van Noordt Marketing & Communicatie Van Noordt Marketing & Communicatie
Nieuws
Dienstverlening
Stéphanie van Noordt
Visie en Missie
Werkwijze
Projecten

Interim-management
Onderzoek, strategie en advies
Onderwijs, cursus en training
Bestuurlijke functies
Toezichthoudende functies

Contact
Vrijblijvend advies
Tips
Interim-management

Pameijer
Manager Marketing & Communicatie. Het professionaliseren, kwartiermaken en leiden van de afdeling Marketing en Communicatie. Professionaliseren, structureren en inrichten van de afdeling, keuzes en prioriteiten aan de hand van een integrale marketing en communicatiestrategie. Begeleiden van Pameijer bij veranderingen in de organisatiestrategie.
 
Nederlandse Hartstichting
Teamleider communicatie. Implementeren van een stevig veranderingsproces. Leiden van het team communicatie. Implementeren van een nieuw managementsysteem, nieuwe manier van werken (taskforces) en het opzetten van een nieuwe afdelingsstructuur. Optimaliseren van de prestaties van het team, samenwerking binnen het team en met de organisatie. Vormgeven van het corporate communicatiebeleid inclusief wetenschapscommunicatie.

TweeSteden Ziekenhuis
Senior communicatieadviseur. Veranderingsproces. Adviseren van de raad van bestuur en het leiden van de afdeling communicatie. Structureren van de communicatie, veranderen van de taken en de werkwijze. Stellen van prioriteiten vanwege de toename van de communicatiewensen. Professionaliseren van de afdeling zodat de taken efficiënter worden uitgevoerd en er effectiever wordt geadviseerd. Werving en selectie van nieuw personeel. Begeleiding van een conflict.

Avans Hogeschool
Interim-business analist. Analyse van de situatie aan de hand van onderzoeksgegevens, opstellen en uitwerken van een strategie voor de positionering, innovatieve ontwikkeling en het merkenbeleid. Strategie in relatie tot veranderingsmanagement vanwege fusie. Advisering aan directie en Raad van Bestuur.  

Vakopleiding Transport en Logistiek
Interim management marketing en communicatie.
Leidinggeven aan de afdeling marketing/communicatie tijdens de reorganisatie en begeleiding van het veranderingsproces. Advisering directie over de marketing/communicatie. Opstellen van een nieuwe marketing/communicatiestrategie afgestemd op de nieuwe organisatiestrategie en uitwerking in jaarplannen.